hallå hej

Kom faktiskt inte på nån passande rubrik till detta inlägg..
 
Har inte bloggat på nån av bloggarna särskillt bra nu dom senaste dagarna, har barar inte orkat helt enkelt ja é ju ganska så lat ;)
 
var ju inte på stallet i torsdag, spenderade kvällen med wilma. Och i fredags vilade han, och idag red jag. Han var verkligen super pigg, ganska mjuk i munnen och kändes faktiskt bra, hoppade lite nått block och red över bommar, han gasa på på långsidorna, haha han é såååå go min ponny. L O V E <3 wilma och jag åkte ner på hemmakväll köpte godis och sen åkte vi hem till mig, har nu proppat i oss godis och chips, nomnom. 
haha, vilket sjukt rörigt inlägg. Men de var lite kort vad jag har gjort de senaste dagarna.. :)
 
hörs 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback